نتایج جستجوی سیم کارت

برای مشاهده جزئیات، شماره تماس، ثبت سفارش و آگهی های مشابه روی هر آگهی کلیک نمایید

سیم کارت قیمت کارکرد آفر تصویر


****بنر تبلیغاتی برای آگهی های خاص**** ابعاد طراحی : 300px * 55px**** بهترین محل برای دیده شدن در صفحه جستجوی آگهی ها**** جهت سفارش از طریق منوی تماس با ما اقدام نمایید

آگهی های سیم کارت رند

آگهی های موبایل

صفحه اصلی آگهی ها


ثبت آگهی (ویژه فروشندگان سیم کارت و موبایل) کلیک نمایید





جدیدترین تکنولوژی سیم‌کارت در دنیا

اگرچه این عادت همیشگی فناوری‌ها است که هرروز با امکانات جالب‌توجه خود آدمی را شگفت‌زده نمایند اما صنعت سیم‌کارت آن زمان که متولد شد کمتر کسی گمان می‌کرد بتواند به چنین گستردگی نقش ایفا کرده و تمام زوایای زندگی انسانی را درنوردد و خود را بازندگی مدرن به این شکل مؤثر هماهنگ سازد، جدیدترین تکنولوژی سیم‌کارت که امروزه در دنیا رونمایی شده راهی به سهولت و قدرتمند سازی بیشتر افراد را فراهم می‌سازد تا در چنین بستری بتوان تراکنش‌های بانکی را در قالبی متفاوت و در سرعتی باورنکردنی به مرحله انجام رساند، سیم‌کارت NFC امکاناتی را برای مشترکین خود فراهم می‌کند که امروزه در تمامی نقاط دنیا موردتوجه ویژه بوده و خدمات پرداخت و بانکداری را به‌صورت همراه ارائه می‌دهد.

آشنایی با تکنولوژی سیم‌کارت NFC:

سیم‌کارت NFC محیط امنی را فراهم می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توان از فضای سیم‌کارت و بستر شبکه‌های تلفن همراه در راستایی متمایزتر از استفاده‌های متداول گذشته بهره‌مند شد، ورود به عرصه‌های بانکداری و انجام انواع مختلف پرداخت‌ها، فناوری است که این سیم‌کارت‌ها برای افراد به ارمغان آورده‌اند، برقراری ارتباط رادیویی بین دستگاه موبایل و دستگاه‌های پرداخت در فاصله کمتر از 10 سانتی‌متری و انجام تراکنش بدون کوچک‌ترین مشکل به‌شرط تجهیز به ماژول NFC در زمره خدمات سیم‌کارت NFC قرارگرفته تا بتواند نسلی قدرتمندتر را از سیم‌کارت‌ها را به نمایش بگذارد.

انواع خدمات سیم‌کارت NFC:

شاید باور سهولتی که سیم‌کارت NFC برای افراد در تراکنش‌های بانکی به وجود می‌آورد کمی سخت و حیرت‌آور باشد، هر فرد با داشتن این سیم‌کارت می‌تواند تمامی اطلاعات مربوط به انواع کارت‌های بانکی خود را به صورتی کاملاً امن بر روی این سیم‌کارت ذخیره نموده و بدین‌صورت در هنگام پرداخت‌های آنلاین خود از آن به‌عنوان یک ابزار مفید در شبکه شتاب بهره ببرد، همچنین امکان ایجاد یک کیف پول نیز مزیت دیگری است که استفاده از این سیم‌کارت را در زمان‌های آفلاین نیز ممکن می‌سازد و افراد قادرند فقط با نزدیک نمودن موبایل خود به دستگاه‌های پذیرنده پرداخت خود را انجام دهند و از وارد نمودن رمز یا ارائه کارت‌بانکی بی‌نیاز گردند و سرعت و ایمنی را هم‌زمان از این نسل جدید تکنولوژی هدیه بگیرند.

اپراتورهای داخلی و سیم‌کارت NFC

در نمایشگاه تله کام 2016 از بین اپراتورهای ایرانی که به مقوله سیم‌کارت NFC توجه ویژه نموده بود، ایرانسل با درخشش خاصی خودنمایی می‌کرد و با ایجاد فروشگاه شبیه‌سازی‌شده به بازدیدکنندگان امکان تجربه خریدی متمایز را در بستر NFC فراهم نموده بود تا مراجعه‌کنندگان بتوانند با موبایل و سیم‌کارت مخصوص تمامی مراحل خرید را انجام داده و این فناوری را به‌صورت ملموس‌تری درک نمایند، امروزه از این فناوری در انواع کشورهای پیشرفته مانند فرانسه استفاده‌شده تا راحتی و امنیت خرید و پرداخت را برای این کشورها به ارمغان بیاورد.

انواع مختلف تکنولوژی‌های سیم‌کارت:

تکنولوژی‌های سیم‌کارت گستردگی‌های فراوانی داشته و زمینه‌های مختلف دیگری را نیز شامل می‌شود که از آن می‌توان به این موارد اشاره نمود:

§         شبکه‌های همراه سازمانی

§         شبکه‌های امن همراه (APN)

§         کدهای دستوری

§         اینترنت پرسرعت سازمانی

§         تبلیغات هوشمند

§         خدمات ابری

§         خدمات اینترنت اشیاء (IOT)

§         ارتباطات دستگاه به دستگاه (M2M)

§         صنایع هوشمند

§         شهر هوشمند

§         مدیریت بهینه حمل‌ونقل

§         سنجش از راه دور

§         ...

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



سیم‌کارت‌های رند و قیمت‌گذاری‌های آن‌ها

  

از زمانی که گوشی‌های همراه با سیم کارت‌های خود وارد دنیای آدمی شده‌اند قیمت‌های متفاوت که همیشه نوسان را تجربه نموده جزء جدانشدنی این صنعت بوده و هر بار ملاکی برای بررسی و درجه‌بندی آن مشخص گشته و بسته به المان‌های تعریف‌شده قیمت‌های متفاوتی را هر سیم‌کارت تجربه نموده است، اعتباری یا دائمی بودن، پیش‌شماره، کد خط، اپراتور و... از مواردی است که در قیمت‌گذاری‌ها دخیل بوده اما امروزه حضور شاخص دیگری نیز پررنگ گشته و می‌تواند بر میزان مرغوبیت این کالا اثر گذاشته و در آن تغییرات چشم‌گیری را ایجاد نماید، سیم‌کارت رند که انواع مختلفی نیز مانند رند آینه‌ای، رند سه پله، رند پله‌ای از اول، رند پله‌ای از آخر، رند ترازویی، رند تاریخ تولدی و... دارند، چنان در بازار امروز جلوه و نمود داشته و طرفداران زیادی را برای خود به دست آورده‌اند که دیگر نمی‌توان برای آن‌ها قیمت مشخصی تعیین نمود و بازار عرف اغلب مرجع تعیین قیمت‌ سیم کارت محسوب می‌شود.

اپراتورهای معروف و سیم‌کارت‌ رند مرغوب:

ازآنجاکه سیم‌کارت ایرانسل و سیم‌کارت همراه اول همیشه موردتوجه ویژه‌تر قرار می‌گیرند، مسلماً سیم‌کارت رند آن‌ها نیز استقبال بیشتری را به خود خواهد دید، به‌گونه‌ای که بازار داغی را برای خود دست‌وپا نموده و هرچه شاهد افزایش این مرغوبیت رندی باشیم ناخواسته بر قیمت‌ها نیز افزوده می‌گردد تا جایی که سیم‌کارت رند همراه اول را می‌توان متناسب با نوع شماره باقیمتی حدود 500 تا چند ده میلیون تومان قیمت‌گذاری نمود، این ارزش‌گذاری تا جایی ادامه دارد که حتی شاهد افزایش علاقه‌مندی سیم‌کارت‌ رند اعتباری این اپراتورهای تلفن همراه نیز در میان اقشار مختلف جامعه هستیم و اغلب افراد در کنار سیم‌کارت معمولی خود اقدام به خرید یک سیم‌کارت رند اعتباری نیز کرده تا بر ارزش کسب‌وکار خود بدین‌صورت بی افزایند.

تعریف انواع سیم‌کارت‌ رند:

اگرچه شاید در نگاه اول به خاطر سپردن یک شماره مزیت اصلی باشد که در یک سیم‌کارت رند خودنمایی می‌کند و بتوان مشکل یادآوری شماره‌های معمولی را با دفترچه تلفنی که در تمامی موبایل‌ها گنجانده‌شده مرتفع نمود و نیازی به‌صرف هزینه‌های گزاف از این بابت نداشت، اما با نگاهی دقیق‌تر درمی‌یابیم تهیه این سیمکارت‌ها به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی قدرتمند می‌تواند در ارتقاء سطحی کسب‌وکارها تأثیر بسزایی داشته باشد، حال گذشته از آن‌که بسیاری فقط آن را به‌عنوان پرستیژ استفاده کرده و جنبه تزئینی آن را موردتوجه قرار می‌دهند اما گذشته از همه این‌ها همیشه ارقام رند جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود را داشته و هرروز بر بازار داغ طرفداران آن افزوده می‌گردد.

·        

سیمکارت رند آینه‌ای: تقارن حداقل چهار رقم آن‌ها نسبت به یکدیگر

·        

سیمکارت رند پله‌ای: افزایش یا کاهش چهار رقم آن به شکل پلکانی و دوبه‌دو

·         سیمکارت رند سه پله: افزایش یا کاهش شش رقم آن به شکل پلکانی و دوبه‌دو

·         سیمکارت رند ترازویی: بعد از پیش‌شماره دو طرف رقم چهارم یک شماره واحد قرارگرفته

·         سیمکارت رند ترتیبی: قرارگیری سه رقم از این شماره پشت سر هم

·         سیمکارت رند ده‌دهی: تکرار مضرب 10 به‌صورت دوبه‌دو

·         سیمکارت رند صد صدی: تکرار مضرب 100 در اعداد آن

·         سیمکارت رند هزاری: تکرار مضرب 1000 در اعداد

·         سیمکارت رند ده‌هزاری: تکرار مضرب 10000 در اعداد

·         سیمکارت رند میلیونی: تکرار اعداد با مضرب میلیون

·         سیمکارت رند جفت‌جفت: تکرار چهار رقم آن به‌صورت یک زوج

·        سیمکارت رند سه جفتی: تکرار شش رقم آن به‌صورت یک زوج

·         ....

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir

  



استفاده نادرست موبایل در بین جوانان و مدگرایی در خرید موبایل‌های گران‌قیمت

مد و مدگرایی اگرچه معانی و تعاریف مختلفی در مسائل فرهنگی، مذهبی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، اخلاق و... دارد اما آنچه در زندگی امروزه شاهد آن هستیم رها شدن از قید هویت و دیانتی است که تا چندی پیش مرکز توجه و اعتقادات افراد قرار می‌گرفت، ولی حالا بازیچه امیالی گشته که به‌راحتی با یک الگو هم‌راستا شده و بعد از گذشت زمانی چند الگویی دیگر جایگزین آن می‌شود، بدون آنکه در مورد اصالت و چگونگی پیدایش آن تحقیق علمی و عقلانی صورت گیرد، در دنیای کنونی آنچه بیشتر از همه در این مدگرایی‌ها نمود می‌یابد زینت‌آلاتی است که گاه حضورشان چندان ضروری به نظر نمی‌رسد، مدل ماشین، چیدمان منزل، طرز لباس پوشیدن و حتی امروزه انتخاب موبایل از نوع گران‌قیمت را که می‌توان به این فهرست رنگین اضافه نمود که به زندگی انسان صنعتی واردشده و تمامی جنبه‌های مختلف زندگی او را در برگرفته است به‌گونه‌ای که کمتر خانواده‌ای را می‌توان یافت که در این دام و بلای سهمگین گرفتار نباشد.

عوامل ایجاد علاقه به مد در بین جوانان:

اگرچه نمی‌توان زمینه‌های تاریخی و فرهنگی حاکم بر کشورها را در ایجاد این عادات بی‌تأثیر دانست اما گاه زمینه‌های دیگر چون هم‌سالان، احتیاج ذاتی انسان به زیبایی و تنوع، قرارگیری در مکان‌های خاص و برخورد باشخصیت‌های متفاوت، جلب‌توجه و احترام ویژه، نیاز به تکمیل شخصیت، تقلید کورکورانه، همانندسازی و... نیز می‌تواند در ایجاد تمایل افراد به مد سهیم بوده و حتی سهم وسیع‌تری را به خود اختصاص دهد، جوانان که در آغاز پرشورترین فصل زندگی خود به سر می‌برند در تمامی جوامع نصیب بیشتری از مدگرایی را داشته و آن را با اشکال مختلف نشان می‌دهند گاه بالباس و یا آرایشی متمایز در یک محفل حضور پیدا نموده و گاه نیز با تغییر مدام خودروی شخصی و شاید هم با تهیه و خرید موبایل‌ها با ورژن ها و کارایی‌هایی که شاید هیچ‌کدام از آن‌ها هیچ‌گاه به کارشان نیاید، ازاین‌رو برخی از آن‌ها این مقوله را با زینت و آراستگی اشتباه گرفته و برای رسیدن به ظاهری متناسب در دام مدگرایی اسیر می‌شوند.

راه‌کارهای جوامع در مقابله با معضل مدگرایی:

همیشه جوامع موفق کوشیده‌اند با ساختن ارزش‌های موردقبول خود سبک و سیاق افراد جامعه را بدان سو متمایل نمایند و با تداوم آن معیارهایی را پدیدآورند که برتری داشته و بدین‌صورت اندیشه‌های والا را در بین تمامی طبقات جامعه حاکم نمایند، بدین‌صورت اگر به مدگرایی نگاه شود نه‌تنها مضر نبوده بلکه مانند اهرمی سازنده می‌تواند کشورها را به سمت پیشرفت و کمال سوق دهد و روحیۀ نوگرایی افراد را به سمت مدهایی اصولی و منطقی که به کمک آن بتوان به ترویج مبانی روان‌شناختی روی آورد سیر داد، مدهای غربی که همیشه ترویج به اسراف و زیاد روی را جزء اصول اساسی و مورد تأیید خود قلمداد می‌کنند اگر در جوامع اجرایی گردد، نتیجه‌ای جز روی آوردن افراطی جوانان به‌عنوان تأثیرپذیرترین قشر جامعه به تجملات و فناوری‌های روز ندارد که نمونه‌ای از آن را در استفاده نادرست از موبایل‌ها می‌توان یافت که فقط باید، به‌عنوان یک ابزار ارتباطی ساده شناخته‌شده و مورداستفاده قرار می‌گرفت، اما متأسفانه شاهد تمایل و رغبت بیش‌ازحد تمامی اقشار به آن‌ها و در حد اسراف گونه‌ای هستیم.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



خرید و فروش سیم‌کارت

باوجود انواع مختلف موبایل که در دست افراد با هر شرایط سنی می‌توانیم آن را ببینیم مسلماً سیم‌کارت‌ها نیز به‌عنوان جزء جدانشدنی این دستگاه‌ها موردتوجه ویژه هستند و نیاز به آن‌ها هرروز نسبت به قبل بیشتر احساس می‌شود، ازاین‌رو کسب‌وکارها باهدف برطرف نمودن نیازها حول این محور شکل می‌گیرند و فعالیت‌های خود را در قالب مراکز و فروشگاه‌های خرید سیمکارت و فروش سیم‌کارت پایه‌ریزی می‌کنند و در آن به انواع معاملات در این حوزه می‌پردازند، اما خریدوفروش این فناوری بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی می‌تواند خطراتی را شامل حال دارندگان آن‌ها نموده و مسئولیت تمام و کمال حوادث متعاقبِ را بر دوش آن‌ها بی اندازد، ازاین‌رو مراجعه به مراکز مطمئن مانند دفاتر اپراتورها، مراکز امور مشترکین، دفاتر شخصی مجاز الزامی بوده تا معامله‌ای عاری از هرگونه آسیب احتمالی و پرداخت هزینه‌های هنگفت را طرفین تجربه نمایند.

نکات مهم در حین معامله سیم‌کارت:

تمامی افراد به‌راحتی می‌توانند سیم‌کارت خود را فروخته و یا سیم‌کارت جدیدی خریداری نمایند اما حین این عمل رعایت نکاتی چند می‌تواند مثمر ثمر بوده و معامله‌ای صحیح را صورت دهد.

§         کسانی که اقدام به خرید سیم‌کارت می‌نمایند باید دارای سن 18 سال کامل بوده و در غیر این صورت والدین آن‌ها باید سیم‌کارت را بانام خود خریداری کرده و در آینده به فرزند خود انتقال دهند.

§         داشتن کارت ملی برای ایرانیان و گذرنامه برای اتباع خارجی در هنگام تنظیم قرارداد الزامی است.

§         شخصیت‌های حقوقی به‌منظور دریافت سیم‌کارت برای محل کار خود ناچار به ارائه سند ثبت و اظهارنامه مالیاتی هستند.

§         انتقال مالکیت سیم‌کارت‌ها به علت گنجانده شدن در دسته اموال منقول قابل‌انتقال بوده و فقط باید با حضور در دفتر اسناد، شرکت مخابرات یا مراکز خریدوفروش به تنظیم سند نقل‌وانتقال پرداخته و با ثبت امضا و اثرانگشت سیم‌کارت به فرد دیگری واگذار شود.

§         بعد از انتقال تمامی امتیازات، مالکیت و البته حوادث احتمالی بر عهده مالک خواهد بود.

راه‌های جدید خرید و فروش سیم‌کارت:

همان‌طور که گفتیم مراجعه به دفاتر مختلف فروش بهترین راه خرید سیم‌کارت می‌باشد اما محدودیت‌های خاص خود را داشته و افراد امکان مقایسه را ازدست‌داده و ناچارند به همان سیم‌کارت‌های ارائه‌شده در دفاتر شهر خود اکتفا نموده و با هر قیمتی که عرضه می‌گردد به خرید اقدام نمایند زیرا آگاهی کافی از قیمت‌های بازار و تخصص کافی نیز در این زمینه ندارند، اما امروزه مراکز تخصصی خرید و فروش اینترنتی سیم‌کارت که توسط وب‌سایت‌ها معتبر ارائه می‌گردد امکان انتخاب‌هایی گسترده از بین هزاران سیم‌کارت را فراهم نموده و افراد قادرند از پس فیلترهای مختلف چون قیمت، نوع رند و... خریدی که به سلیقه و نیاز آن‌ها نزدیک‌تر است را انجام دهند از طرفی حتی کسانی که قصد فروش سیم‌کارت خود رادارند نیز می‌توانند با ثبت آن در این وب‌سایت‌ها به مشتریان بیشتری دست‌یافته و قیمتی به‌صرفه‌تر را تجربه نمایند.

 حضور روزافزون افراد درصحنه گسترده وب مسلماً این نوع خرید را مناسب نموده و افزایش روبه رشد آن نشانی از استقبال افراد از آن دارد، این سایت‌ها با امکان دسترسی به قیمت‌های به‌روز خطوط مختلف می‌توانند مرجعی برای قیمت‌گذاری بر اساس عرف جامعه محسوب شده و بدین‌صورت خریداران نیز بتوانند از متوسط قیمت روز انواع مختلف سیم‌کارت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطلع شوند.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



تاریخچه اپراتورهای تلفن همراه در ایران

با نگاهی اجمالی به تاریخچه اپراتورهای تلفن همراه در ایران و سیم‌کارت ارائه‌شده از طرف این شرکت‌ها درمی‌یابیم اگرچه امروزه تعداد زیادی از آن‌ها فعال هستند و انواع خدمات ارتباطی را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهند اما اولین اپراتوری که در سرزمین عزیزمان شروع به فعالیت نمود و دری به فناوری‌های جدید را به‌سوی ایرانیان گشود، همراه اول در مرداد 1373 با ظرفیت 9200 شماره و با پیش‌شماره‌های 0910 تا 0919 بوده و بعدازآن ایرانسل دقیقاً در مرداد 1385 با پیش‌شماره‌های 0930 تا 0939 فعالیت خود را در همان راستا ادامه داده است، سیم‌کارت تالیا در رتبه سوم و با پیش‌شماره 0932 وارد بازار شد که البته کارگزاران آن با استقبال چندانی مواجه نشده و موفقیت چشم‌گیری را به دست نیاوردند ولی بعدازآن این رایتل بود که با روی کار آوردن نسل سیم‌کارت‌های 3G توانست تحولی مفید را ایجاد کرده و با پیش‌شماره‌های 0920 و 0921 خود در میان اقشار جامعه محبوبیت کسب نماید.

اپراتور همراه اول و درخشش بی‌نظیر سیم‌کارت‌های آن:

شاید گمانش نیز کمی دور از ذهن باشد که بدانیم بیش از 18 سال از ورود اولین تلفن همراه به ایران می‌گذرد و اکنون حدود 57 میلیون سیمکارت در اختیار مشترکان ایرانی قرارگرفته است و همراه اول توانسته همانند نامش اصالت خود را هم در همراهی و هم در کسب رتبۀ اول حفظ نماید، به‌گونه‌ای که در سال 1374 درحالی‌که فقط دوسالگی خود را می‌گذراند، توانست بااقتدار علاوه بر تهران شهرهای مشهد، اهواز، تبریز، اصفهان و شیراز را نیز تحت پوشش خود درآورد و به‌سرعت به ظرفیت تلفن‌های دایر خود افزوده و رقم 15907 شماره را برای خود به ثبت برساند، این افتخارات همچنان ادامه یافت به‌گونه‌ای که در سال 1375 تعداد این شماره‌ها به 59،967 و در سال 1382 به 3،449،878 شماره رسید در این زمان بیش از 28 شهر از کشورمان دارای پوشش موبایل بوده که در پایان سال 91 به 1167 شهر رسیده است.

 بدین‌صورت می‌توان انتظار داشت اغلب شهرهای کوچک و بزرگ از نعمت امکانات ارتباطی برخوردار بوده و جاده‌های کشور را نیز از این موهبت بهره‌مند سازند، ارتباط رومینگ بین‌المللی خدمتی متمایز و ارزنده از سوی سیم‌کارت‌ همراه اول است که ارتباط جهانی با ضریب نفوذ 70% را در 111 کشور میسر نموده و توانسته گامی مؤثر در خدمت‌رسانی بردارد.

ایرانسل در رتبه دوم اما موفق و پر غرور:

بعد از همراه اول، ایرانسل در همان ابتدا با ارائه خدمات خوب و انواع سیم‌کارت‌ دائمی و سیم‌کارت اعتباری خود پشتوانه مؤثری در برطرف نمودن نیازهای هم‌وطنان تهرانی، تبریزی و مشهدی برداشت اما با پیشرفت‌های فوق‌العاده در این زمینه هم‌اکنون با 1874 شهر و 22 هزار روستا و 20 هزار کیلومتر جاده توانسته با بهبود شبکه‌ها و آنتن دهی و ارائه طرح‌ها و بسته‌های پیشنهادی در رتبۀ دوم با بیست‌ویک میلیون مشترک فعال خوش بدرخشد و با پوشش رومینگ سیم‌کارت دائمی، سیم‌کارت اعتباری و سیمکارت دیتای خود گامی مؤثر در پیش برد اهدافش بردارد و 45% از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد.

رایتل با حضوری کُند اما در حال پیشرفت:

1390 سال آغاز حضور سیم‌کارت‌های نسل سوم در بازار بود که رایتل رسالت آن را بر عهده گرفت و اکنون در تهران، کرج، مشهد و شیراز توانسته جایگاهی برای خود کسب نماید اما هنوز تا رسیدن به قله‌های موفقیت راه طولانی را در پیش دارد.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



خرید و فروش سیم‌کارت‌های رند

همگی سال 1373 را زمان آغاز اولین اپراتور تلفن همراه در ایران می‌دانند و 1385 را سال شکوفایی آن، زیرا با ورود اپراتور دوم رقابتی تنگاتنگ بین این دو درگرفت که این توانست بازار پررونق امکانات و خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت‌ها را تا حد زیادی افزایش داده و داغ نماید، کاهش هزینه‌ها مهم‌ترین مزیتی بود که در همان ابتدای کار به‌خوبی خود را نشان داد و توانست این کالای لوکس را در دسترس تعداد بیشتری از افراد قرار دهد، اما این کاهش قیمت عمر چندانی نداشت و در همان سال‌های اوج شکوفایی این صنعت نغمه سیم‌کارت‌های رند به گوش رسید و امروزه چنان رونق گرفته که خود به‌تنهایی به یک بازار پرسود تبدیل گشته است و قیمت‌های باورنکردنی از 10000 تومان تا چند میلیارد را به خود اختصاص داده که بسته به کیفیت رندی، میزان تقاضا و قدیمی بودن سیم‌کارت دارای نوسان بوده و قیمت‌های ویژه‌ای را در مورد آن‌ها می‌بینیم.

انواع مختلف اپراتورهای سیم‌کارت و رقابت تنگاتنگ آن‌ها:

نمی‌شود تأثیر نفوذ فناوری تلفن همراه را بر زندگی بشر نادیده گرفت و هجوم یک‌باره تغییرات سبک زندگی را که به وی تحمیل نموده، با بی‌توجهی و ساده‌لوحی از کنارش گذشت، زمانی اپراتورهای تلفن همراه مجبور بودند برای فروش سیم‌کارت‌های خود به انواع بازاریابی‌ها دست بزنند ولی امروزه فضای رقابتی که در بین افراد جامعه حاکم شده باعث افزایش نیاز روزافزون این کالا گشته است، ازاین‌رو در کنار اپراتورهای اصلی نوع مجازی آن نیز وارد بازار شد تا بتوانند به این خیل وسیع متقاضیان خدمت‌رسانی نمایند، تفاوت آن‌ها نیز فقط در مالکیت یا عدم مالکیت زیرساخت‌ها خلاصه‌شده است، ازاین‌جهت همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل را اپراتورهای اصلی و شاتل موبایل، آیتل، سامانتل و آذرتل را اپراتورهای مجازی می‌نامند و در بین تمامی آن‌ها سیم‌کارت رند می‌تواند بالاترین سطح قیمت را به خود اختصاص دهد.

سیم‌کارت‌ رند و روند پیشرفت آن‌ها:

شماره تلفن همراه مقوله‌ای است که رقم‌های چیده شدۀ آن در کنار هم نمی‌تواند کاربرد متمایزی را ایجاد کرده و مزیتی را به آن افزوده و یا از آن بکاهد و سیم‌کارت‌ رند صرفاً حضور در محیطی لاکچری است تا به کمک آن بتوان فضای لوکسی را فراهم نمود، ازاین‌رو است که مبالغ کلان به این بازار راه‌یافته و امروزه مزایده‌هایی که برای آن برگزار می‌شود، برافزایش قیمت آن‌ها دامن زده است، به‌گونه‌ای که پیش‌شماره‌های 0912 تا 0919 و 0915 و حتی 0935 را می‌توان از سه میلیون تا پنج میلیون خریداری نمود اما انواع رند آن از 500 میلیون به بالا شروع می‌شود و این موضوع برای سیم کارت دائمی همراه اول و ایرانسل زیاد مشاهده می گردد لیکن جدیدا مشاهده می شود که این قیمت ها برای شماره رند سیم کارت اعتباری همراه اول نیز اطلاق می گردد.

توجه به این مقوله امروزه چنان خودنمایی می‌کند که دیگر شماره‌ رند را می‌توان از فهرست سیم‌کارت‌ها خارج نمود و به آن به‌عنوان یک کالای تجاری نگریست که راه خود را به بازار بورس نیز بازنموده و سلیقه‌های شخصی توانسته نرخ ساز شود، به‌گونه‌ای که ترتیب قرار گرفتن برخی اعداد خاص در کنار هم و با رعایت الگویی متناسب برای برخی از افراد جالب‌توجه بوده و حاضرند مبالغی برابر با یک آپارتمان یا چند ماشین لوکس را در قبال خرید یک سیم‌کارت رند پرداخت نمایند که شاید زیاد هم جنبه کاربردی نداشته باشد و فقط بیان‌کننده نوع و سبکی از زندگی باشد که دیگر جای خود را در کشور ما به‌خوبی بازنموده است.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



تحریم موبایل‌های مختلف در ایران

امروزه که از گوشه و کنار انواع تحریم‌های مختلف بر سر کشور عزیزمان فرومی‌بارد باید شاهد تحریم موبایل‌های مختلف مانند اپل، گوگل و... نیز باشیم که نه‌تنها مانع ورود این سری نیازهای ایرانیان به داخل کشور شده بلکه سد محکمی در مقابل ورود هر نوع فناوری و صنعتی را نیز فراهم نموده است باکمی دقت درمی‌یابیم که این تحریم‌ها حضور بزرگان نفتی مانند داچ شل و شرکت‌های صنعتی مانند جنرال الکتریک را نیز تحت تأثیر گذاشته و رد پای آن‌ها را از حضور در بازارهای ایران برچیده نموده است اگرچه انتظار می‌رفت تا مذاکرات ایران روی خوشی نشان داده و شر این تحریم‌ها را از سر مردم ما کوتاه نماید و توافقات هسته‌ای امکان ورود شرکت‌های بزرگ تکنولوژی را به ایران بازنماید و دیدگاه جدیدی در مقابل بگشاید ولی متأسفانه کار آن‌طور که باید پیشرفت نداشت.

برداشتن تحریم موبایل و حضور شرکت‌های علاقه‌مند در بازارهای ایران:

برندهای مطرح دنیای مایکروسافت، اپل  و گوگل که همیشه در حوزه تکنولوژی حرف‌های تازه برای گفتن بسیار دارند و علاقه‌مندان به این مقوله را از اقصا نقاط جهان خصوصاً ایران، گرد خود جمع می‌کنند، حذفشان از بازارهای ایران به علت این تحریم‌ها، توانسته خللی بزرگ براین قشر علاقه‌مند وارد نماید، برنامه‌ریزی‌های این شرکت‌ها همیشه بر اساس حضوری پررنگ در ایران بناشده و تمایل فوق‌العاده زیاد آن‌ها برای فروش مستقیم محصولاتشان در بازارهای ایران به‌عنوان یک بخش عمده از فعالیت‌های و هدف‌گذاری‌های آن‌ها موردبررسی جدی قرار می‌گرفته است، راه‌اندازی فروشگاه‌های اختصاصی از سوی شرکت اپل موضوعی است که سال‌ها از سوی صاحبان این برند مورد رایزنی‌های بسیار است.

شرکت‌های خارجی بسیاری برای ورود به ایران به امید دسترسی آسان‌تر به بازار فروش در صف ایستاده‌اند تا از پس سال‌ها تجربه‌های خوشایندی که از روابط دوستانه‌ با ایران داشته‌اند بتوانند به مبادله کالاهای خود بپردازند، تحریم موبایل، تجهیزات پزشکی، دارو و... به تنگ شدن روابط بین کشورها انجامیده و شرکت‌های فناوری موبایل در این میان بیشتر از هر شرکت دیگری مایل‌اند تا با برداشتن این تحریم‌ها دفاتر رسمی خود را در ایران بازگشایی نمایند، فروشگاه‌های رسمی اپل و یا ماکروسافت در خیابان‌های ایران نوید روزهای بدون تحریم است که مسلماً تأثیر مستقیم خود را در بازار کسب‌وکار ایران گذاشته و آن را دست‌خوش تغییرات اساسی خواهد کرد.

مزایا و معایب حذف تحریم موبایل:

رعایت نشدن اصول بین‌المللی، خدمات پس از فروش، قیمت‌های متغیر، قاچاق، تقلب، ناسالم بودن و... نمونه‌هایی از آثار شوم تحریم موبایل است که باعث شده فروش گوشی تلفن همراه و موبایل را به دست افراد ناکارآزموده و سودجو بی اندازد اما حضور مستقیم این شرکت‌ها در ایران اگرچه به حذف این معضلات کمک شایانی می‌کند ولی مستلزم پرداخت 10% تعرفه گمرکی و مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی این برندها در هنگام عبور کالاهایشان از گمرک می‌باشد و همین امربر قیمت نهایی گوشی‌ها حتی از سوی نمایندگان رسمی اپل تأثیر می‌گذارد اما اطمینان بخشی به خریداران به دریافت خدمات به‌صورت تمام و کمال، ارائه قیمت‌های واحد، امکان دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی، کوتاه شدن دست واسطه‌ها و... می‌تواند جزء مزایایی باشد که کمتر بتوان از آن چشم‌پوشی نمود، به‌هرحال اگرچه ورود این شرکت‌ها به ایران دارای معایب و مزایای زیادی است اما در این میان کوتاه شدن دست فروشندگان ایرانی از این بازارهای پرسود را شاید بتوان در صدر نشاند و در مورد آن بررسی‌های دقیق‌تری را صورت داد.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



تکنولوژی‌های موبایل‌های جدید

موبایل یا تلفن همراه اگرچه عمدتاً برای ارتباط رسانی طراحی شدند و بیشترین بار ارتباطی را بر دوش گرفتند و به یک ابزار قدرتمند در این عرصه تبدیل گشتند، اما امروزه عمده فعالیت‌های افراد را به خود اختصاص داده و به کمک آن‌ها می‌توان خیل وسیعی از کارها را به انجام رساند و سهولت را برای خود به ارمغان آورد و تکنولوژی موبایل که هرروز شاهد جهشی جدید از آن هستیم با افزودن آپشن های متفاوت به این ابزارها این امکان را به آن‌ها می‌دهد که حجم خود را کاهش داده و بر کارایی‌های بی‌نظیر خود بی افزایند، شرکت‌های مختلف مانند اپل، سامسونگ، سونی، هواوی، شیائومی که به‌طور فعال در این صنعت حضور دارند، توانسته‌اند تولیدات مدرن و پیشرفتۀ خود را گسترش داده و ازاین‌رو آدمی را روزبه‌روز به این دستگاه‌ها وابسته‌تر نمایند، پلتفرم‌های مختلف از نرم‌افزارهای گوناگون دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته و سیستم‌عامل‌های مختلف مانند اندروید، آی او اس و... هرروز دری تازه و نو به تکنولوژی‌های موبایل‌های جدید باز می‌کنند و آدمی تشنه فناوری را جرعه‌ای تازه می‌بخشند.

گوگل نام‌آشنا در صنعت موبایل:

اگرچه امروزه دیگر تنوع گوشی‌های تلفن همراه غوغایی به پا نموده اما گوگل به‌عنوان سرآمد و سازنده نرم‌افزار جست‌وجو در اینترنت با ارائه گوشی‌هایی چون gPhone, Goophone,Googlephone امروزه می‌کوشد تا انقلابی در صنعت و تکنولوژی موبایل ایجاد نماید این برند با آگاهی از تأثیر اینترنت بر تمامی شئون زندگی آدمی تمام عزم خود را برای تولید گوشی‌هایی با خدمات ویژه در حجم‌هایی محدود و بسیار کوچک جزم نموده تا افراد بتوانند در هر محدودیت مکانی و زمانی به‌راحتی به اینترنت و خدمات آن دست‌یافته و بدین‌صورت به کسب رضایتمندی مشتریان خود در سطح بالاتری دست یابند، تمامی علاقه‌مندان به تکنولوژی موبایل حتماً بانام نمایشگاه CES کم‌وبیش آشنا هستند، این نمایشگاه که محل مناسبی برای رونمایی از تکنولوژی‌های جدید است فضایی را فراهم نموده تا تمامی شرکت‌های بزرگ در این عرصه با معرفی محصولات جدید خود گامی مؤثر در شناساندن آن‌ها و معرفی نسل جدید تولیدات خود بردارند.

ویژگی‌های موجود در موبایل‌های جدید:

باکمی تأمل درگذشته می‌یابیم آنچه در موبایل‌های قدیمی شاهد آن بودیم یک دستگاه موبایل تقریباً بزرگ با وزن بالا و خدمات محدود به تماس و ارسال پیامک بود، اما فناوری‌ها امروزه بسیار راه گشا توانسته‌اند وارد این عرصه شده و تغییر و تحولات را در جهت مثبت در دست بگیرند، بدین‌صورت می‌توان موبایل‌های مدرن امروزی را با مزایایی این‌چنینی مشاهده نمود.

§         پوشش انواع شبکه‌های 2G، 3G، 4G

§         امکان استفاده از نانوسیم کارت‌ها

§          ابعاد کوچک و وزن بسیار کم

§         نوع صفحه‌نمایش لمسی باقابلیت چند لمسی

§          وضوح تصویر بالا

§          فن‌آوری محافظ

§          گنجاندن انواع مدل‌های زنگ از (ویبریشن، MP3، WAV)

§          وجود بلندگو

§          کارت حافظه

§          شبکه بی‌سیم

§          بلوتوث

§          مادون‌قرمز

§         دوربین باکیفیت‌های عالی

§          امکان فیلم‌برداری

§          موقعیت‌یاب (GPS)

§          رادیو

§         حسگر

§          مرورگر وب

§          جاوا

§          باطری

§         رنگ‌بندی‌های متنوع

§          نرخ جذب پایین برای بدن

§          پیغام‌رسانی (SMS, MMS, Email, Push Mail, IM)

§         ... .

بدین‌صورت شرکت‌های مطرح تکنولوژی دنیا توانسته‌اند یک ابزار همه‌کاره را در اختیار افراد گذاشته تا در هر موقعیت مکانی بتوانند بر روی آن حساب ویژه بازنموده و احتیاجات خود را به کمک آن مرتفع نمایند.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



موبایل و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا

تکنولوژی موبایل همیشه کوشیده تا با بهبود و یا افزودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد به این سیستم‌ها نظر تعداد بیشتری از مشتریان را جلب کرده و به‌عنوان گوشی‌های هوشمند همیشه نسلی را وارد بازار نماید که جزء بهترین انتخاب‌های ممکن باشند ازاین‌رو آنچه همیشه دست‌خوش تغییرات قرار می‌گیرد سایز، آراستگی ظاهر، قیمت و... است که در نگاه ابتدایی موردتوجه قرارگرفته و بعدازآن خدمات ارائه‌شده توسط آن موبایل می‌باشد که می‌تواند جزء مزایا و معایب آن قرارگرفته و یک دستگاه را تائید یا رد نماید، انتخاب‌های زیادی در دنیای امروز و با تنوع فوق‌العاده پیش روی شما است ازاین‌رو بررسی کامل تمامی جوانب موبایل و جدیدترین تکنولوژی‌های روز گنجانده‌شده در آن شمارا به انتخابی صحیح‌تر راهنمایی می‌کند پس با انواع موبایل و خصوصیات آن‌ها در ادامه همراهمان باشید.

 اپل آیفون 7:

آنچه بیشتر از همه در این موبایل خود را نشان می‌دهد برنامه‌های متنوعی است که در سیستم‌عامل آی او اس این گوشی هوشمند وجود داشته و آن را به سرآمدی در میان انواع خود تبدیل نموده است.

مزایا:

§         بلندگوی دوگانه

§         پردازنده (A10) قوی‌تر

§         باتری قوی با توان 1915 میلی‌آمپر

§         کیفیت دوربین اصلی و سلفی بالا

§         ضد آب

§         صفحه‌نمایش ال سی دی باکیفیت عالی

§         حافظه بالا و برابر با یک لپ‌تاپ در نسخه 256 مگابایتی

§         بهره بری بهتر از دوربین در فضاهای تاریک

معایب:

§         بدنه آسیب‌پذیر

§         تنظیمات کمتر

§         عدم وجود هدفون جک

گوگل پیکسل:

بدنه فلزی در کنار سیستم‌عامل اندروید آن را به محصولی بی‌نظیر در میان رقبای خود تبدیل نموده است که با دستیار گوگل قوی خود نسلی توانمند از گوشی‌های هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

مزایا:

§         طراحی بسیار چشم‌نواز با صفحه‌نمایش آمولد 5 اینچی

§         دوربین 12 مگا پیکسلی اصلی و 8 مگا پیکسلی سلفی باکیفیت جهانی

§         باتری با توان 2770 و عمر طولانی

معایب:

§         قیمت بالا

§         عدم وجود برنامه‌های متنوع و کاربردی

سامسونگ گلکسی اس 7:

سامسونگ گلکسی اس 7 با ظاهر زیبا و جذاب خود و صفحه‌نمایش سوپر آمولد 5.1 اینچی، پردازنده اسنپدراگون و 4 گیگابایت حافظه، توان 3000 میلی‌آمپری باتری و دوربین‌های باکیفیت می‌تواند در فهرست موبایل با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا قرار گیرد.

مزایا:

§         کیفیتی مثال‌زدنی

§         طراحی منحصربه‌فرد

§         طول عمر بالای باتری

§         امکان شارژ سریع

§         حافظه بالا و قابل ارتقاء

معایب:

§         برنامه‌های تکراری و غیرمفید

§         ساختار لبه‌های گوشی باکیفیت کم

§         Touch Wiz دارای ایراد

ال جی جی 5:

آنچه در ال جی جی 5 شیفتگانی را به سمت خود جذب می‌کند دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی آن است که علاقه‌مندان به تصویر و فیلم‌برداری را راضی کرده و اگر ظاهر ساده آن برایشان قابل‌قبول باشد می‌توانند از دوربین قدرتمند آن بهره‌مند شوند.

مزایا:

§         امکان جداسازی باتری از موبایل

§         قابلیت شارژ سریع

§         باتری با توان 2800 میلی‌آمپری

§         4 گیگابایت حافظه رم

§         دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی

معایب:

§         عاری از هر نوع طراحی ویژه و خاص

§         عمر باتری محدود

گوشی‌های ذکرشده فقط نمونه‌های محدودی ازآنچه در بازار به‌عنوان جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا معرفی‌شده است می‌باشد، هواوی پی 9، سونی اکسپریا ایکس زد، اپل آیفون 7 پلاس، سامسونگ گلکسی اس 7 اج، گوگل پیکسل ایکس ال و... نیز می‌توانند اگر متناسب با نیاز شما و بر اساس اطلاعات دقیق به‌دست‌آمده انتخاب شوند به‌راحتی حجم وسیعی از نیازهایتان را مرتفع نمایند.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



تاریخچه موبایل در کشور ایران

ایرانیان از همان دیرباز به برقراری ارتباط اهمیت فوق‌العاده‌ای می‌دادند و شب‌نشینی‌ها و مهمانی‌ها بهانه‌ای بود برای برقراری ارتباطی تنگاتنگ که در خلال آن بتوانند شیرینی و حلاوت زندگی را به‌گونه‌ای ملموس‌تر احساس کنند، اما به‌یک‌باره گسترش شهرها و ایجاد فاصله‌ها باعث شد تا رابطه‌ها کم‌رنگ‌تر شده و نیاز به‌وسیله ای برای برقراری ارتباط با طرحی نو احساس شود، ظهور تلفن اگرچه از مدت‌ها پیش در جهان خود را نمایان کرد اما این کاروان دیرتر از همیشه به ایران رسید، به‌گونه‌ای که تاریخچه حضور موبایل به‌عنوان یک فناوری جدید و در دنباله تلفن‌های ثابت در کشور عزیزمان برحسب سندهای تاریخی را می‌توان به سال 1372 ارجاع داد، در آن زمان به علت ناآشنایی افراد از این موهبت شرکت مخابرات ناچار شد برای واگذاری موبایل و سیم‌کارت آن، توسط روزنامه‌ها به چاپ اولین آگهی برای ثبت‌نام تلفن همراه رو آورد و طی یک فراخوان همگانی توجه افراد را به این مقوله جلب کند.

چند قدم تا پیروزی و فروشی موفق:

مردادماه 1372 خاطره فروش ناموفق موبایل را هنوز در ذهن دارد، به‌گونه‌ای که شرکت مخابرات مجبور شد دست به بازاریابی برای این مهم زده و طی اعلامیه از افراد دعوت به همکاری نماید، بدین ترتیب هرکس می‌توانست یک یا چند مشتری بیابد پاداشی درخور و شایسته را دریافت می‌کرد، این تلاش‌ها اگرچه 2 سال به طول انجامید اما بالاخره به موفقیت نشست، به صورتی که در سال 1374 شاهد حضور 9 هزار و 947 نفر برای درخواست ثبت‌نام موبایل بودیم، اگرچه هیچ‌گاه به‌طور دقیق اولین شخصی که در ایران صاحب این امتیاز شد مشخص نگردید ولی دیگر از این سال به بعد صنعت موبایل وارد تحولی عظیم شد و موبایل‌ها توانستند خود را به طرز شایانی به مردم معرفی کرده و ازاین‌رو طرفداران زیادی را جذب نمایند.

عدم هماهنگی تکنولوژی با ساختار جامعه ایران:

متقاضیان مجبور بودند برای کسب امتیاز موبایل هزینه‌ای را برای دریافت سیم‌کارت، اشتراک، نصب و حتی خرید گوشی پرداخت نمایند، این موج عظیمی صنعتی که به‌یک‌باره وارد ایران گشت چنان افراد را شیفته ساخت که حتی مایل به پرداخت مبالغ بالا و در حد 3 میلیون تومان نیز برای دست‌یابی به یک سیم‌کارت بودند، ایرانی که هنوز آمادگی کامل برای ورود به این فناوری را نداشت به یک سردرگمی مبتلا شد و در میان انبوهی از انواع مختلف این کالای لوکس که گاهی حتی به بسیاری از آپشن های آن هیچ آگاهی نداشت، محصور گشت و میل به مدگرایی وی را سمت خرید این کالا سوق داد، اما از طرفی برای بسیاری از افراد سودآور گشت، فروشگاه‌های بزرگ فروش این کالای مدرن رونق روزافزون گرفت و مراکز تعمیر آن تأسیس گشت و از قبال این محصول تازه به دوران رسیده عده زیادی منفعت بردند.

موبایل و پیشرفت‌های چشم‌گیر آن:

اگرچه سال 1381 را همگان سال شکوفایی موبایل دانسته و اضافه شدن خدمات پیامکی را اوج آن محسوب می‌کردند، اما سال‌های بعد ثابت کرد که این فناوری هرگز خیال کوتاه آمدن نداشته و مایل است به همین ترتیب بااقتدار پیش برود و بر خدمات خود افزوده و هرروز بر شگفتی و تحیر استفاده‌کنندگان خود بی افزاید و با ورژن های جدید خود هوش از سر افراد ببرد، سال‌های 72 تا 76 را بسیاری به یاد دارند که امکان خرید سیم‌کارت و گوشی موبایل و تلفن همراه فقط از طریق شرکت مخابرات صورت می‌گرفت اما امروزه در هر خیابان بزرگ و کوچک می‌توان فروشگاه‌هایی را یافت که به این خدمت مشغول بوده و وفور این فناوری توانسته شاخ غول قیمت را شکسته و آن را در دسترس همگان قرار دهد.

فروشگاه تخصصی و مرکز تبلیغات و آگهی هوشمند خرید و فروش موبایل و سیم کارت

https://www.simcardmobile.ir



ارتباط با واحد فروش از طریق واتس اپ

تماس تلفنی با واحد فروش